Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://repository.afs.edu.gr/handle/6000/576
Τίτλος: Packaging as brand marketing
Συγγραφείς: Faroutzas, Spyridon-Orfeas
Επιβλέποντες: Kartsiotis, George
Sklavounos, Nikolaos
Θέματα LC: Dissertations, Academic
Branding (Marketing)
Consumer behavior
Packaging - Design
Λέξεις-Κλειδιά: Branding
Consumer perception
Marketing strategy
Design
Product identity
Ημερομηνία Έκδοσης: 2023
Εκδότης: Perrotis College
Cardiff Metropolitan University
Επιτομή: [...] packaging is an integral component of brand marketing, playing a vital role in establishing brand identity, fostering consumer engagement, and driving sales. Packaging design and branding are pivotal considerations for businesses aiming to differentiate themselves and cultivate a strong brand image. Effective packaging design leaves a favorable brand impression and influences consumer behavior, while eco-friendly packaging solutions appeal to environmentally conscious consumers. Therefore, in today's competitive marketplace, packaging represents a potent marketing tool that businesses cannot afford to overlook.
Περιγραφή: Includes images, charts, and bibliographical references.
BSc (Hons) in International Food & Agribusiness Management
Έκταση: 31 pages
Τύπος: Dissertation
Κατάσταση Δημοσίευσης: Not published
URI: http://repository.afs.edu.gr/handle/6000/576
Δικαιώματα: All rights reserved
Attribution-NonCommercial 4.0 International
Γλώσσα: en
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Πτυχιακές εργασίες

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Δεν υπάρχουν αρχεία που να συσχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons