Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.afs.edu.gr/handle/6000/529
Title: Little green researchers: an environmental study by 3rd graders
Authors: Gouliaberis, Eva
Fanara, Haido
Γκουλιαμπέρη, Εύα
Φανάρα, Χάϊδω
Subjects LC: Environmental sciences - Study and teaching (Elementary)
Pollution - Environmental aspects
Recycling (Waster, etc.)
Περιβαλλοντικές επιστήμες - Μελέτη και διδασκαλία (Δημοτικό Σχολείο)
Μόλυνση - Περιβαλλοντικές απόψεις
Ανακύκλωση (Απορρίμματα, κ. ά.)
American Farm School
Αμερικανική Γεωργική Σχολή
Education, Elementary - Activity programs
Εκπαίδευση, Δημοτική - Προγράμματα δραστηριοτήτων
English language - Study and teaching (Elementary)
Αγγλική γλώσσα - Μελέτη και διδασκαλία (Δημοτικό Σχολείο)
Keywords: Environmental pollution
Recycling
Teaching
American Farm School
Teaching
Issue Date: 2-Apr-2023
Publisher: Αμερικανική Γεωργική Σχολή
Description: Παρουσίαση από τις Δασκάλες Αγγλικών του Δημοτικού της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής, Εύα Γκουλιαμπέρη και Χάϊδω Φανάρα, με θέμα το περιβάλλον μέσα από τη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας, στο πλαίσιο της Ημερίδας "Η μέθοδος CLIL στην ελληνική δημόσια εκπαίδευση: καλές διδακτικές πρακτικές" που διεξήχθη στο Κέντρο Διάδοσης Ερευνητικών Αποτελεσμάτων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης την Κυριακή 2 Απριλίου 2023.
Length: 27 σελίδες
Type: Presentation
Relation (Part Of): Ημερίδα "Η μέθοδος CLIL στην ελληνική δημόσια εκπαίδευση: καλές διδακτικές πρακτικές"
Publication Status: Not published
URI: https://rescomcoreapi.rc.auth.gr/api/file?FileID=s_iBkEIFwKTipQX27zCDhvZgSs5OeDGc0s0dd99QcbE.&AuthKey=JsZogASKdJWO7jcutlCCgHjQXJYVu2Jl2kscSCOJ5geX9tC3p-Lhg-qBD6GIW1TvN4xzEK-xJWNV6qMc4NM_Z31f5FcRXl6iTsmY6v8k-QU.
https://kedea.rc.auth.gr/Events/showDetails?id=75670
http://repository.afs.edu.gr/handle/6000/529
Restrictions: All rights reserved
Attribution-NonCommercial 4.0 International
Language: en
Appears in Collections:Conference/Workshop Presentations

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CLIL GR3_Gouliaberis-Fanara.pdf4.12 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons