Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://repository.afs.edu.gr/handle/6000/391
Τίτλος: Internationalization of companies and marketing strategies
Συγγραφείς: Vavliaras, Nikolaos
Επιβλέποντες: Kartsiotis, George
Θέματα LC: Dissertations, Academic
Export marketing
Marketing - Management
International business enterprises
New products - Marketing
Marketing research
SPSS (Computer file)
Λέξεις-Κλειδιά: Business internationalization
Foreign markets
Marketing strategies
Market evaluation
SPSS
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπ-2020
Εκδότης: Perrotis College
Cardiff Metropolitan University
Επιτομή: This dissertation focuses on two major topics that analyze the process of business internationalization and its benefits. In the first part, it deals with the study of international markets and the ways in which their introduction to them can be achieved. This includes studying incentives, conducting market research, evaluating markets and selecting penetration strategies. The second part, concerns the marketing strategies that companies must follow when introducing their products to foreign markets. These strategies are product management, product pricing, product distribution and product promotion. Finally, research using quantitative methods is conducted using questionnaire handed out to companies that have been internationalized, which we analyze using the SPSS software.
Περιγραφή: Includes bibliographical references and charts.
BSc (Hons) in International Business
Έκταση: 39 pages
Τύπος: Dissertation
Κατάσταση Δημοσίευσης: Not published
URI: http://repository.afs.edu.gr/handle/6000/391
https://librarycatalog.afs.edu.gr/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=25510
Αποθετήριο: HUB
Δικαιώματα: All rights reserved
Attribution-NonCommercial 4.0 International
Γλώσσα: en
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Πτυχιακές εργασίες

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Δεν υπάρχουν αρχεία που να συσχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons