Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://repository.afs.edu.gr/handle/6000/367
Τίτλος: | Digital literacy in the early years: practices in formal settings, teacher education, and the role of informal learning spaces: a review of the literature |
Συγγραφείς: | Kontovourki, Stavroula Garoufallou, Emmanouel Ivarsson, Lena Klein, Michael Korkeamaki, Riita-Liisa Koutsomiha, Damiana Marci-Boehncke, Gudrun Tafa, Eufimia Virkus, Sirje |
Θέματα LC: | Internet literacy Computer literacy |
Λέξεις-Κλειδιά: | Digital literacy Teacher education Digital age Informal learning spaces Early years education Young children |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2017 |
Εκδότης: | COST (European Cooperation in Science & Technology) |
Έκταση: | 74 pages |
Τύπος: | Technical Report |
Κατάσταση Δημοσίευσης: | Published |
URI: | http://digilitey.eu/working-groups/wg2-digital-literacy-in-early-years-settings-schools-and-informal-learning-spaces/ http://repository.afs.edu.gr/handle/6000/367 |
Αναφορά: | Kontovourki, S, Garoufallou, E, Ivarsson, L, Klein, M, Korkeamaki, RL, Koutsomiha, D, Marci-Boehncke, G, Tafa, E, & Virkus, S 2017, 'Digital literacy in the early years: practices in formal settings, teacher education, and the role of informal learning spaces: a review of the literature', COST ACTION IS1410. |
Δικαιώματα: | CC0 1.0 Universal |
Γλώσσα: | en |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | Άλλες δημοσιεύσεις |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Digital Literacy in the Early Years Practices in Formal Settings, Teacher Education, and the Role of Informal Learning Spaces.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons