Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://repository.afs.edu.gr/handle/6000/367
Τίτλος: Digital literacy in the early years: practices in formal settings, teacher education, and the role of informal learning spaces: a review of the literature
Συγγραφείς: Kontovourki, Stavroula
Garoufallou, Emmanouel
Ivarsson, Lena
Klein, Michael
Korkeamaki, Riita-Liisa
Koutsomiha, Damiana
Marci-Boehncke, Gudrun
Tafa, Eufimia
Virkus, Sirje
Θέματα LC: Internet literacy
Computer literacy
Λέξεις-Κλειδιά: Digital literacy
Teacher education
Digital age
Informal learning spaces
Early years education
Young children
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Εκδότης: COST (European Cooperation in Science & Technology)
Έκταση: 74 pages
Τύπος: Technical Report
Κατάσταση Δημοσίευσης: Published
URI: http://digilitey.eu/working-groups/wg2-digital-literacy-in-early-years-settings-schools-and-informal-learning-spaces/
http://repository.afs.edu.gr/handle/6000/367
Αναφορά: Kontovourki, S, Garoufallou, E, Ivarsson, L, Klein, M, Korkeamaki, RL, Koutsomiha, D, Marci-Boehncke, G, Tafa, E, & Virkus, S 2017, 'Digital literacy in the early years: practices in formal settings, teacher education, and the role of informal learning spaces: a review of the literature', COST ACTION IS1410.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Universal
Γλώσσα: en
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Άλλες δημοσιεύσεις

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Digital Literacy in the Early Years Practices in Formal Settings, Teacher Education, and the Role of Informal Learning Spaces.pdf1.6 MBAdobe PDFThumbnail
Προβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons