Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://repository.afs.edu.gr/handle/6000/351
Τίτλος: Celebrity-based food marketing on Instagram: the case of z generation consumers in Northern Greece
Συγγραφείς: Kalaitzidou, Eva
Επιβλέποντες: Karamanos, Anastasios
Θέματα LC: Food - Marketing
Consumers' preferences
Academic theses
Λέξεις-Κλειδιά: Social modelling
Instagram
Celebrity
Generation Z
Young adults
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Εκδότης: Perrotis College
Cardiff Metropolitan University
Επιτομή: The research aims to investigate the power of social modelling in the context of social media (Instagram) on the attitudes towards food, the intention to consume and health perceptions of post Millennials (Z Generation), in Northern Greece. Google forms were used in order to prepare the questionnaires that were randomly distributed to young adults. The research is based on the self-reporting of the participant on their attitude towards the meal, their perception of healthiness as well as their likelihood of consumption. This research concludes that even a celebrity might not influence Generation Z through Instagram.
Περιγραφή: Includes bibliographical references, illustrations, and charts.
MSc in Marketing for the Agro-Food Sector
Έκταση: 81 pages
Τύπος: Thesis
Κατάσταση Δημοσίευσης: Not published
URI: http://repository.afs.edu.gr/handle/6000/351
https://librarycatalog.afs.edu.gr/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=25024
Αποθετήριο: HUB
Δικαιώματα: All rights reserved
Attribution-NonCommercial 4.0 International
Γλώσσα: en_US
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Διπλωματικές εργασίες

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Δεν υπάρχουν αρχεία που να συσχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons