Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://repository.afs.edu.gr/handle/6000/259
Τίτλος: Digital marketing strategies and customers perception in FYROM
Συγγραφείς: Sazdova, Doris
Θέματα LC: Dissertations, Academic
Consumer behavior
Electronic commerce
Branding (Marketing)
Exports
Λέξεις-Κλειδιά: Internet
e-commerce
Online shopping
Online vendors
Globalization
Network
Marketing strategy
Customers
Web site
Social media
Perception
Habits
Behavior
Safety and security
Opinion
Account
Payment
Cards
Ημερομηνία Έκδοσης: Μαΐ-2017
Εκδότης: Perrotis College
Cardiff Metropolitan University
Επιτομή: The study focuses on the characteristics of FYROM e-commerce, from a customer's point of view, providing highlights how different approaches and strategies implemented by e-commerce companies are perceived by end customers. While the revolutionized online sales are going worldwide, unfortunately for the domestic (FYROM) online market this type of sale is just at the beginning, making domestic online market is the main motive for the preparation of this thesis in order to identify the causes and circumstances that contribute to modest performance of the domestic online sellers from one and perceptions and habits of domestic population towards online shopping from another, providing variety of possible strategies for their future development.
Περιγραφή: BSc (Hons) in International Business
Έκταση: 91 pages
Τύπος: Dissertation
Κατάσταση Δημοσίευσης: Not published
URI: http://repository.afs.edu.gr/handle/6000/259
https://librarycatalog.afs.edu.gr/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=23963
Αποθετήριο: DAPL
Δικαιώματα: All rights reserved
Attribution-NonCommercial 4.0 International
Γλώσσα: en
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Πτυχιακές εργασίες

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Δεν υπάρχουν αρχεία που να συσχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons