Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://repository.afs.edu.gr/handle/6000/180
Τίτλος: Perceptions and purchasing behavior towards frozen food products in Serbia's consumers: a research on residents of Belgrade's middle class neighborhoods
Συγγραφείς: Pocuca, Perica
Επιβλέποντες: Papadopoulos, Philip
Θέματα LC: Dissertations, Academic
Consumer behavior
Food consumption
Food habits
Frozen foods
Λέξεις-Κλειδιά: Consumer behavior
Frozen food
European Market
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκ-2012
Εκδότης: Perrotis College
Cardiff Metropolitan University
Επιτομή: This paper investigates Serbian consumers' attitude towards frozen food products and draws upon both, secondary and primary sources of information. Also, it deals with the emerging trends in the Western European frozen food market, emphasizing time pressure and the dynamic lifestyle as the driving forces of frozen food products consumption. Upon the analysis of these trends, it was investigated the degree to which these trends coincide with the trends existing in the Serbian frozen food market. The empirical research alludes to fact that the time pressure consumer face, as a universal driver of frozen food consumption, prevails over any other obstacles we have revealed.
Περιγραφή: BSc (Hons) in International Agribusiness Management
Includes bibliographical references, charts and illustrations
Έκταση: 90 pages
Τύπος: Dissertation
Κατάσταση Δημοσίευσης: Not published
URI: http://repository.afs.edu.gr/handle/6000/180
https://librarycatalog.afs.edu.gr/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=18008
Αποθετήριο: DAPL
Δικαιώματα: All rights reserved
Attribution-NonCommercial 4.0 International
Γλώσσα: en
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Πτυχιακές εργασίες

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Δεν υπάρχουν αρχεία που να συσχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons